Корнєва, З. М.2017-06-132017-06-132017-03-21Корнєва З. М. Принцип урахування різних варіантів англійської мови у навчанні студентів технічних ВНЗ / З. М. Корнєва // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 255–261. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/21761Стаття присвячена розгляду шляхів вирішення проблеми побудови викладання англійської мови для професійних цілей навчання у немовному ВНЗ, які б забезпечували інтеграцію мовного курсу з курсами професійної підготовки. Запропонований підхід до вирішення проблеми полягає у формуванні професійних іншомовних комунікативних умінь студентів на матеріалі так званої «міжнародної англійської мови».The paper is devoted to analyzing the ways of such ESP teaching design at nonlinguistic tertiary schools which would ensure the integration of the language course with courses in professional training. The author suggests developing students’ fundamental profession-oriented English communication skills on the basis of International English.ukінтеграція мовного курсу з курсами професійної підготовкипрофесійні іншомовні комунікативні умінняміжнародна англійська моваintegration of the language course with courses in professional trainingforeign language professional communicative skillsInternational EnglishПринцип урахування різних варіантів англійської мови у навчанні студентів технічних ВНЗArticle