Савич, Олександр Петрович2013-04-252013-04-252012Савич О. П. Формування та функціонування системи продажу на ринку автозапчастин / О. П. Савич // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 1. – С. 281-288.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2234Розглянуто питання управління системами продажу на вітчизняному ринку автозапчастин. Сформульовані методи уникнення конфліктів у каналах розподілу. Визначено фактори формування попиту на ринку автозапчастин. Запропоновано методику розрахунку витрат на дистрибуцію як у всередині системи логістики, так і по поставках у різних каналах. Обґрунтовано доцільність застосування брендингу у маркетинговій діяльності оптових торгово-посередницьких підприємств на ринку автозапчастин.The paper deals with the sales systems management in the domestic market for auto parts. The article defines the methods of avoiding channel conflict distribution. The factors of demand in the market for auto parts are identified in the work. Method of calculating the cost of distribution within the system as a logistics and supply in different channels is presented in the paper. The expediency of branding in marketing wholesale trade and intermediary companies in the market for auto parts is grounded.Рассмотрены вопросы управления системами продаж на отечественном рынке автозапчастей. Сформулированы методы избежания конфликтов в каналах распределения. Определены факторы формирования спроса на рынке автозапчастей. Предложена методика расчета затрат на дистрибуцию как в внутри системы логистики, так и по поставкам в разных каналах. Обоснована целесообразность применения брендинга в маркетинговой деятельности оптовых торгово-посреднических предприятий на рынке автозапчастей.ukпродаж автозапчастинлогістикамаркетингові комунікаціїбрендбрендингsale of spare partslogisticsmarketing communicationsbrandbrandingпродажа автозапчастейлогистикамаркетинговые коммуникациибрендбрендингФормування та функціонування системи продажу на ринку автозапчастинArticle339