Теплюк, Марія АнатоліївнаTepliuk, MariiaТеплюк, Мария Анатольевна2021-01-122021-01-122020-10Теплюк М. А. Трансформація ідеї в бізнес-ідею / Теплюк Марія Анатоліївна // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 12–13 жовт. 2020 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [орг. ком.: Д. Г. Лук’яненко (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 119–120.978-966-926-354-4https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34880У статті розглянуто ключові аспекти формування бізнес-ідеї. Визначено вектор впровадження інноваційних бізнес-ідей. Окреслено перспективи розвитку інноваційного бізнесу на основі генерації інноваційних ідей. The article considers the key aspects of forming a business idea. The vector of implementation of innovative business ideas is determined. Prospects for the development of innovative business based on the generation of innovative ideas.ukтехнологіїчетверта промислова революціятехнологічний прогресділові операціїtechnologyfourth industrial revolutiontechnological advancementsbusiness operationsТрансформація ідеї в бізнес-ідеюTransforming ideas into a business ideaArticle