Абудіаб, С.2014-06-302014-06-302012-04-08Абудіаб С. Сутність маркетингових комунікацій у міжнародному бізнесі / С. Абудіаб // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 102-109.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4123У статті здійснено аналіз різних теоретичних підходів щодо визначення сутності та природи дефініції «маркетингові комунікації».The article analyses different approaches to the definition of the term marketing communication.В статье осуществлён анализ различных теоретических подходов к определению сущности и природы понятия «маркетинговые коммуникации».ukмаркетингові комунікаціїпросуваннязасоби масової інформаціїінструменти просуванняцільова аудиторіяmarketing communicationspromotionmass mediatools of promotiontarget audienceмаркетинговые коммуникациипродвижениесредства массовой информацииинструменты продвиженияцелевая аудиторияСутність маркетингових комунікацій у міжнародному бізнесіArticle330.341.061.25