Романюк, Оксана Іванівна2015-07-072015-07-072015-03-05Романюк О. І. Наукові підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів педагогічного профілю / О. І. Романюк // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 501–508.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8408У статті розглянуто розвиток педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю, аналізуються дослідження вітчизняних і зарубіжних науковців, які стосуються питань професійного зростання викладачів, розкриваються методологічні підходи та вимоги до змісту та технологій підготовки викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю.In the article the author discusses faculty development in nonpedagogical higher educational establishments, analyses research conducted by Ukrainian and foreign scientists which deals with problems of teachers’ professional growth, considers fundamental methodological approaches and requirements in relation to the content and technologies of preparing students at non-pedagogical higher educational establishments for a teaching career. Implementation of the faculty development system in higher educational establishments calls for special organization of education, which makes it necessary to determine and realize certain pedagogical conditions, reflects the content of the practical and methodological component of the teacher training system so that the training can be oriented around achievement of pedagogical mastery.В статье рассматривается проблема усовершенствования педагогического мастерства преподавателей иностранного языка в неязыковых ВУЗах; анализируются исследования украинских и зарубежных экспертов; раскрываются подходы и требования к содержанию и технологиям подготовки преподавателей.ukвикладач вищого навчального закладувищий навчальний заклад непедагогічного профілюпедагогічна майстерністьрозвиток педагогічної майстерності викладачівпрофесійне зростанняuniversity teachernon-pedagogical higher educationpedagogical masteryinnovative approaches to the teacher training and faculty developmentсовершенствование профессионального мастерствапреподаватель непедагогического ВУЗапрофессиональный ростНаукові підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів педагогічного профілюArticle37.091.31−051:37.091.267