Куденко, Наталія ВолодимирівнаKudenko, NatalyaКуденко, Наталья ВладимировнаКомличенко, К. І.Komlychenko, K.Комличенко, К. И.2016-11-242016-11-242006-12-06Куденко Н. В. Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій / Н. В. Куденко, К. І. Комліченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 393–402.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20298Розглянуті методологічні аспекти маркетингового позиціонування серед споживачів конкурентних позицій підприємства та його продукції.ukмаркетингове позиціонуванняспоживачіконкурентиМаркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорійArticle658.8.167.1