Чухраєва, Наталія МиколаївнаChubur, NataliiaЧухраева, Наталия НиколаевнаБайдаліна, Анастасія2022-08-152022-08-152022-05-30Чухраєва Н. Рекламна компанія для конкуретноспроможності підприємства: практичні кроки [Електронний ресурс] / Наталія Чухраєва, Анастасія Байдаліна // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 30 трав. 2022 р. / М-во освіти і науки України, М-во фінансів України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 284–286. – Назва з титул. екрану.978–966–926–409–1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/37778Досліджено практичний підхід до підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок застування механізму активної реклами. The practical approach to increasing the competitiveness of the enterprise due to the stagnation of the mechanism of active advertising is investigated.ukРекламна компанія для конкуретноспроможності підприємства: практичні крокиAdvertising company for competitiveness of the enterprise: practical stepsArticle330.341