Сульповар, ЛевБогачова, Тетяна2014-10-232014-10-232010-11Сульповар Л. Показники ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії підприємства / Лев Сульповар, Тетяна Богачова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 54–57.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5101У статті розглядаються теоретичні і науково-практичні проблеми ефективності діяльності підприємства, обґрунтовуються підходи до вибору оціночних показників, пропонуються показники оцінки ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії.The article deals with the theoretical, scientific and practical problems of ensuring efficiency of businesses. It explains approaches to the selection of assessment criteria and suggests indicators for evaluation of effectiveness of socially focused marketing strategy.ukефективністьвартість компаніїмаркетингова стратегіяefficiencyvalue of the companymarketing strategyПоказники ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії підприємстваArticle338.46