Архипова, Тетяна ВасилівнаКлименко, Катерина ВадимівнаKlymenko, Kateryna2024-12-242024-12-242024Клименко К. В Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Клименко Катерина Вадимівна ; наук. керівник Архипова Т. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 77 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47552Досліджено організаційно-економічну та маркетингову характеристику діяльності ресторану Ішак. Проведено аналіз процесу управління брендом ресторану Ішак. Запропоновано варіанти удосконалення брендингу ресторану «Ішак». The organizational, economic and marketing characteristics of the Ishak restaurant were studied. An analysis of the Ishak restaurant brand management process was carried out. Options for improving the branding of the «Ishak» restaurant are offered.uk-UAмаркетингбрендбрендингконкурентидослідження конкурентівстратегіяпозиціонуванняmarketingbrandbrandingcompetitorscompetitor researchstrategypositioningБрендинг у маркетинговій діяльності підприємстваBranding in the marketing activities of the enterpriseOther