Єранкін, Олександр ОлександровичErankin, Oleksandr2019-04-182019-04-182010-02-24Єранкін О. О. Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової економічної кризи / О. О. Єранкін // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 180–194.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/27928Стаття присвячена аналізу закономірностей виникнення світових економічних криз та їх впливу на маркетингову діяльність підприємств АПК України. Запропоновано методику ідентифікації й прогнозування процесу спотворення цінових трендів.The article deals with the analysis of mechanism of world economic crises origin and its influence on the marketing activity of enterprises of agri-ndustrial complex of Ukraine. The method of identification and prognostication of distortion process of the price trends is presented in the work.Статья посвящена анализу закономерностей возникновения мировых экономических кризисов и их влияния на маркетинговую деятельность предприятий АПК Украины. Предложена методика идентификации и прогнозирования процесса искажения ценовых трендов.ukсвітова економічна кризаспотворення цінових трендів«фінансові бульки»глобалізаціяагробізнесмаркетингworld economic crisisdistortion of price trends«financial bubbles»globalizationagribusinessmarketingмировой экономический кризисискажение ценовых трендов«финансовые пузыри»глобализацияагробизнесмаркетингОсобливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової економічної кризиArticle338.43.01 (477)