Лавріненко, Олена ВалеріївнаКістерська, Ольга ЛеонідівнаKisterska, Olha2024-12-022024-12-022024-06-11Кістерська О. Л. Соціальні мережі у глобальній креативній індустрії : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Кістерська Ольга Леонідівна ; наук. керівник Лавріненко О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. фінансів. – Київ, 2024. –77 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47180Дипломна бакалаврська робота складається з 2 частин. В першому розділі розглядається теоретичні засади функціонування соціальних мереж як частини креативної бізнес індустрії, їх особливості та класифікацію, а також охоплюються основні визначення, типи, функції, принципи та теорії. Дослідження показує, як креативна економіка стала джерелом грошового та культурного прибутку, і їй багато в чому сприяли платформи соціальних мереж у розширенні її охоплення та ділової практики. Найважливішою частиною та перевагою цієї дипломної роботи є практична частина, яка забезпечує глибше розуміння теми соціальних мереж: поточного стану ринку, його ключових гравців та всіх особливостей, які сприяють формуванню прибутку в даній галузі. Аналіз у другій частині детально описує, як послуги, що надаються соціальними мережами, нові галузі маркетингу, такими як інфлюенсер маркетинг, стрімінгові платформи та їхні партнерські програми, додаткові джерела доходу для творців контенту, такі як платне членство та продаж товарів, створили дуже динамічне та сприятливе середовище для створення доданої вартості. Наприкінці автор робить свої прогнози щодо подальшого розвитку ринку, таких як подальше зростання ринку та потенційна монополізація, і підсумовує досягнення дипломної роботи у підсумковій заяві. The diploma thesis consists of 2 parts. The first part establishes the theoretical basis of creative industries and social media as a whole, and covers the main definitions, types, functions, principles and theories. The research illustrates how creative economy became a source of monetary and cultural gain, and was aided in many ways by social media platforms in widening its reach and business practices. The most important part and an advantage of this diploma thesis is the practical part, that provides a deeper level of understanding to the topic of social media: the current state of the market, its key players and all the peculiarities that contribute to the generation of profit in this industry. The analysis in the second part details how services provided by social media, new branches of advertisement such as influencer marketing, streaming platforms and their partner programs, additional sources of income for content creators such as paid memberships and selling merchandise constructed a very dynamic and favorable environment for creating value added. In the end the author makes their predictions on future market developments such as further market growth and potential monopolization, and encapsulates the achievements of the diploma thesis in the summary statement.uk-UAкреативна індустріясоціальні мережіплатформи соціальних мережтворець контентуінфлюенсерстрімердонатсоціальна комерціяcreative industrysocial mediasocial media platformscontent creatorinfluencerstreamerdonationsocial commerceСоціальні мережі у глобальній креативній індустріїSocial media in the global creative industryOther