Прохорова, Єлєна Вікторівна2014-07-072014-07-072012-10-24Прохорова Є. В. Підходи до перетворення вищого навчального закладу на організацію, що навчається / Є. В. Прохорова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – № 31. – С. 178–181.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4417На основі визначення сутності організації, що навчається, проаналізовано організацію роботи щодо розробки та узгодження змісту навчальних планів підготовки бакалаврів у ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» у 2012 році та запропоновано заходи щодо перетворення вищого навчального закладу на організацію, що навчається.Based on the definition of the Learning Organization analyzed the organization of work for the development and harmonization of curriculum content for training bachelors in the Kyiv National Economic University named to Vadim Hetman in 2012, and proposed measures to transform the institution of higher education in a learning organization.На основе определения сущности самообучающейся организации проанализирована организация работы по разработке и согласованию содержания учебных планов подготовки бакалавров в ГВУЗ "Киевский национальный экономический университет имени Вадима Гетьмана" в 2012 году и предложены мероприятия по преобразованию высшего учебного заведения в самообучающуюся организацию.ukорганізація, що навчаєтьсяорганізація вищої освітиуніверситетинавчальний план підготовки бакалавразміст навчальної дисципліниlearning organizationinstitution of higher educationcurriculum for undergraduate discipline contentсамообучающаяся организациявысшее учебное заведениеучебный план подготовки бакалаврасодержание учебной дисциплиныПідходи до перетворення вищого навчального закладу на організацію, що навчаєтьсяArticle378.091:378.4