Іванова, Тетяна ГеоргіївнаIvanova, Tetyana2019-04-182019-04-182010-05-12Іванова Т. Г. Моделі формування та прийняття стратегічних рішень як інструмент стратегічного маркетингу в банківських установах / Т. Г. Іванова // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 15. – С. 67–75.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/29946У статті основна увага приділена моделям формування і прийняття стратегічних рішень як інструментів стратегічного маркетингу в банках. Представлено зміст моделей. Визначено основи побудови моделей матриць. Проаналізовано переваги і недоліки моделей при використанні банками їх у своїй діяльності.В статье основное внимание уделено моделям формирования и принятия стратегических решений как инструментов стратегического маркетинга в банках. Представлено содержание моделей. Определены основы построения моделей матриц. Проанализированы преимущества и недостатки моделей при использовании их банками в своей деятельности.In the article basic attention is spared to the models of forming and acceptance of strategic decisions as instruments of the strategic marketing in bank. Maintenance of models is presented. Bases of construction of models of matrices are defined. The article analyzes advantages and disadvantages of models in usage of them by banks in their activities.ukматриця Ансоффамодель 5 конкурентних сил Портераматриця Портераматриця Бостонської консалтингової групиmodel 5 competition forces of Portermatrix of Portermatrix of Boston’s of consulting groupmarketing-mіxматрица Бостонской консалтинговой группымаркетинг-миксбенчмаркетингмодель реинжиниринга бизнес-процессовМоделі формування та прийняття стратегічних рішень як інструмент стратегічного маркетингу в банківських установахТhe models of forming and acceptance of strategic decisions as instruments of the strategic marketing in banksArticle336.71