Shvydanenko, OlehШвиданенко, Олег АнатолійовичШвыданенко, Олег АнатольевичHurova, YuliiaГурова, Юлія СергіївнаГурова, Юлия СергеевнаBusarieva TetianaБусарєва, Тетяна ГеннадіївнаБусарева, Татьяна Геннадьевна2019-02-222019-02-222018Shvidanenko O. A. Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands / O. A. Shvidanenko, Iu. S. Gurova, T. G. Busarieva // Науковий вісник Полісся : зб. наук. пр. / Чернігів. нац. технолог. ун-т ; [редкол.: Л. О. Коваленко (голова) та ін.]. – Чернігів, 2018. – № 2, ч. 2. – С. 198–204.2410-9576https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/27313enInnovative component of the strategy of competitiveness of global brandsІнноваційна компонента стратегії конкурентоспроможності глобальних брендівArticle339.944:[339.137:005.342]