Дем’яненко, Богдана СергіївнаDemianenko, Bohdana2021-01-062021-01-062020-10Дем’яненко Б. С. Маркетингові дослідження: засади методології / Дем’яненко Богдана Сергіївна // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 12–13 жовт. 2020 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [орг. ком.: Д. Г. Лук’яненко (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 21–22.978-966-926-354-4https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34835При проведенні маркетингових досліджень актуальним питанням є методологія. В рамках даної наукової роботи ми розглянемо такі підходи як системний аналіз, комплексний підхід, програмно-цільове планування, прогнозно-аналітичні методи і моделі. In conducting marketing research, the topical issue is methodology. In this research, we will consider such approaches as systems analysis, integrated approach, program-target planning, forecasting, and analytical methods and models.ukмаркетингові дослідженняметодології маркетингових дослідженьmarketing researchmarketing research methodologyМаркетингові дослідження: засади методологіїMarketing research: principles of methodologyArticle