Співаковський, Сергій2014-06-262014-06-262013Співаковський С. Дослідження мотивацій споживачів на ринку питної води / Сергій Співаковський // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 4. – С. 35–39.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4093Проведено аналіз ринку питної води в Україні, який дозволив виявити основні тенденції його розвитку, споживчі мотивації щодо купівлі та використання води, а також сегментувати ринок на основі психографічних та поведінкових критеріїв.The analysis of a drinking-water market in Ukraine has been conducted, that allowed to find out its basic trends, consumer motivations related to a purchase and consumption of water, as well as to the segment of the market on the basis of psychological сriteria.Проведен анализ рынка питьевой воды в Украине, который позволил выявить основные тенденции его развития, потребительские мотивации относительно покупки и использования воды, а также сегментировать рынок на основе психологических психографических и поведенческих критериев.ukмотиваціясегментспоживча поведінкатовари повсякденного попитуринок водиmotivationsegmentconsumer behaviorfast moving consumer goodswater marketмотивациясегментпотребительское поведениетовары повседневного спросарынок водыДослідження мотивацій споживачів на ринку питної водиArticle