Лилик, Ірина ВікторівнаІванова, Кристина ІгорівнаIvanova, Krystyna2024-11-272024-11-272024Іванова К. І. Комплекс маркетингу в системі управління продажем товарів і послуг підприємства : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Іванова Кристина Ігорівна ; наук. керівник Лилик І. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 103 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47149На основі проведеного дослідження визначено маркетингову характеристику діяльності та проведено аналіз комплексу маркетингу в системі управління продажем ТОВ «Брокард-Україна». Визначено можливість оптимізації складових поточного комплексу маркетингу, розроблено рекомендації з впровадження нових інструментів та економічну ефективність пропозицій. Based on the conducted research, the marketing characteristics of the activity were determined, and an analysis of the marketing complex was carried out in the sales management system of Brocard-Ukraine LLC. The possibility of optimizing the components of the current marketing complex was determined, and recommendations for introducing new tools and the economic efficiency of proposals were developed.ukмаркетингкомплекс маркетингумаркетингова діяльність підприємствауправління продажемінструменти комплексу маркетингуmarketingmarketing complexenterprise marketing activitysales managementmarketing complex toolsКомплекс маркетингу в системі управління продажем товарів і послуг підприємстваMarketing complex in the management system of the sale of goods and services of the enterpriseOther