Шершньова, Зоя ЄвгенівнаКуріпко, Павло ВолодимировичKuripko, Pavlo2024-06-132024-06-132023Куріпко П. В. Розробка маркетингової стратегії бізнес організації : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Куріпко Павло Володимирович ; наук. керівник Шершньова З. Є. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2023.- 89 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/44816В умовах воєнного стану підвищується значення забезпечення функціонування закладів охорони здоров’я. Брак коштів, процеси міграції населення висувають низку проблем перед лікарнями, які навіть в умовах нормального функціонування економіки мало уваги приділяли дослідженням потреб наявних та потенційних клієнтів.Маломісцевих фахівців володіють прийомами маркетингової діяльності. На основі аналізу робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників уточнено сутність та види маркетингових стратегій, а також сучасні концепції, що дозволило сформувати теоретико методологічну базу для розробки маркетингової стратегії бізнес-організації сфери медичних послуг. Проведено аналіз маркетингового середовища компанії, що дозволив уточнити актуальний стан, проблеми та перспективи розвитку бізнес-організації у зовнішньому середовищі. Запропоновано рекомендації, спрямовані на формування маркетингової стратегії компанії у сучасних умовах. На основі вивчення науково– методичної літератури визначити роль маркетингової стратегії у бізнес організації ,навести визначення базових категорій по обраній проблематиці, охарактеризувати класифікаційні підходи до змістовних характеристик маркетингових стратегій у БО різного типу. Теоретична значущість дослідження визначається актуальністю постановки проблеми, і полягає у узагальненні та доповненні наукових знань у галузі теорії та методики розробки маркетингової стратегії компанії для забезпечення її результативності. Інформаційну базу дослідження склали нормативно-правові акти, що регламентують питання маркетингової діяльності, наукові статті та монографії з проблеми дослідження, ресурси Інтернету. Практична значимість дослідження полягає у можливості застосування розроблених рекомендацій у діяльності КНП «Окнянська БПЛ». In the conditions of martial law, the importance of ensuring the functioning of health care institutions increases. Lack of funds, processes of population migration pose a number of problems for hospitals, which, even in conditions of normal functioning of the economy, paid little attention to researching the needs of existing and potential clients. Few local specialists know the techniques of marketing activity. On the basis of the analysis of the works of domestic and foreign researchers, the essence and types of marketing strategies, as well as modern concepts, were clarified, which made it possible to form a theoretical and methodological basis for developing a marketing strategy of a business organization in the field of medical services. An analysis of the company's marketing environment was carried out, which made it possible to clarify the current state, problems and prospects of the business organization's development in the external environment. Recommendations aimed at forming the company's marketing strategy in modern conditions are offered. Based on the study of scientific and methodical literature, determine the role of marketing strategy in a business organization, define the basic categories for the chosen issue, characterize the classification approaches to the meaningful characteristics of marketing strategies in BO of different types. The theoretical significance of the research is determined by the relevance of the problem statement, and consists in the generalization and addition of scientific knowledge in the field of theory and methods of developing the company's marketing strategy to ensure its effectiveness. The information base of the research was made up of normative and legal acts regulating the issues of marketing activity, scientific articles and monographs on the research problem, Internet resources. The practical significance of the research lies in the possibility of applying the developed recommendations in the activities of the «Oknyansk BPL» KNP.ukуправління бізнес-організацієюмаркетингова стратегіяметоди аналізуоцінки середовищастратегічне плануванняbusiness organization managementmarketing strategymethods of analysisenvironmental assessmentstrategic planningРозробка маркетингової стратегії бізнес організаціїDevelopment of a marketing strategy for a business organizationOther