Курченко, Ліна Миколаївна2015-07-062015-07-062015-03-05Курченко Л. М. Ігрові моменти у викладанні німецької мови на прикладі префіксального словотвору дієслів / Л. М. Курченко // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 319–323.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8383У статті розглянутий психолого-педагогічний, методичний і мовно-мнемонічний потенціал гри у викладанні німецької мови. Пропонуються різні варіанти мовних ігор на матеріалі префіксального способу словотвору дієслів і наведені конкретні лексичні та ідіоматичні групи, рекомендовані для використання в іграх.The article deals with the psychological, pedagogical, methodical and mnemo-linguistic potential of the game as a language teaching technique. The author considers various game variants based on prefix verb formation and suggests certain lexical and idiomatic groups appropriate for such games.В статье рассматриваются психолого-педагогический, методический и языково-мнемонический потенциал игры в процессе преподавания немецкого языка. Предлагаются различные варианты языковых игр на материале префиксального способа словообразования глаголов и указываются конкретные лексические и идиоматические группы, рекомендуемые для использования в играх.ukгранімецька мовапрефіксальний словотвірдієслововідокремлювані префіксиневідокремлювані префіксиідіомасталий виразлексикасловниксемантикасоціальна сітьgameGerman languageprefix formationverbdetachable prefixnon-detachable prefixidiomset expressionwordsvocabularysemanticssocial networkиграпрефиксальное словообразованиеглаголотделяемые приставкинеотделяемые приставкиидиомастойкое выражениелексикасловарьсемантикасоциальная сетьІгрові моменти у викладанні німецької мови на прикладі префіксального словотвору дієслівArticle371.3:478:811.112.2