Гребешкова, Олена МиколаївнаHrebeshkova, Olena2015-07-292015-07-292012-10-12Гребешкова О. М. Реляційна поведінка та конкурентні переваги підприємства постіндустріальної епохи / О. М. Гребешкова // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 108–110.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8954Розкрито можливості формування конкурентних переваг підприємства шляхом управління його реляційною поведінкою. Сформульовано концептуальні положення щодо теоретичних витоків реляційної концепції в стратегічному управлінні; визначено її відмітні характеристики та ключові дефініції.Possibilities of formation of competitive advantages of an enterprise by managing its relational behavior are revealed. Conceptual provisions of theoretical origins of relational concept in strategic management are formulated, and its distinctive characteristics and key definitions are defined.ukРеляційна поведінка та конкурентні переваги підприємства постіндустріальної епохиRelational behavior and competitive advantages of an enterprise in postindustrial eraArticle