Равікович, Ілля ЄвгеновичЛозинська, Олександра ВалеріївнаLozynska, Oleksandra2024-12-032024-12-032024Лозинська О. В. Комплекс маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність в просуванні і продажу : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Лозинська Олександра Валеріївна ; наук. керівник Равікович І. Є. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 69 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47183В роботі досліджено та визначено ефективність поточного комплексу маркетингових комунікацій бренду Philips. Оцінено перспективи й шляхи покращення комунікаційної стратегії компанії ТОВ «Філіпс Україна». Розроблено пропозиції оновлення маркетингових комунікацій, спрямовані на збільшення обізнаності споживачів про продукцію компанії та збільшення продажів. Складено медіаплани кампаній, розраховано планові показники ефективності кампанії. The article studies and determines the effectiveness of the current complex of marketing communications of the Philips brand. Prospects and ways to improve the communication strategy of Philips Ukraine LLC are assessed. Proposals for updating marketing communications aimed at increasing consumer awareness of the company’s products and increasing sales have been developed. Media plans for campaigns were drawn up and campaign performance indicators were calculated.ukмаркетингмаркетингові комунікаціїпросуваннякомунікаційна стратегіямаркетингова стратегіяmarketingmarketing communicationspromotioncommunication strategymarketing strategyКомплекс маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність в просуванні і продажуThe complex of marketing communications of an organisation and its effectiveness in promotion and salesOther