Карпенко, Н. В.2014-06-262014-06-262013-08-01Карпенко Н. В. Управління маркетинговою освітою в Україні / Н. В. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 556–562.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4082У статті надаються рекомендації щодо удосконалення процесу підготовки фахівців з маркетингу в межах формування триєдиної управлінської складової — навчання, наука й практика.This article provides recommendations for improving the training of marketing within the formation of the threefold management component — training, science and practice.В статье даются рекомендации по совершенствованию процесса подготовки специалистов по маркетингу в рамках формирования триединой управленческой составляющей — учение, наука и практика.ukмаркетингова освітасинергічний ефектпрофесійні компетенціїнаукова школафахова підготовкаmarketing educationsynergyprofessional competencescientific schoolprofessional trainingмаркетинговое образованиесинергический эффектпрофессиональные компетенциинаучная школапрофессиональная подготовкаУправління маркетинговою освітою в УкраїніArticle339.13