Бойчук, І. В.2016-11-232016-11-232006Бойчук І. В. Маркетинговий стратегічний аналіз у діяльності промислових підприємств / І. В. Бойчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 705–713.966-574-969-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20270Розглянуті проблеми застосування маркетингово-стратегічного аналізу в процесі прийняття стратегічних рішень.ukмаркетинговий стратегічний аналізпідприємствозовнішнє середовищеМаркетинговий стратегічний аналіз у діяльності промислових підприємствArticle658.8