Федорченко, Андрій Васильович2013-04-082013-04-082012Федорченко А. В. Методологічні аспекти оцінки ефективності маркетингових досліджень / А. В. Федорченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 1. – С. 62–68.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2192Розглянуто питання розробки практичних підходів та інструментів оцінки ефективності маркетингових досліджень. Запропоновано використання у даному процесі збалансованої системи показників у сфері маркетингу та збуту.The question of development of practical approaches and instruments of marketing research efficiency estimation is considered in the article. The use of balanced scorecard within this process is proposed.Рассмотрены вопросы разработки практических подходов и инструментов оценки эффективности маркетинговых исследований. Предложено использование в этом процессе сбалансированной системы показателей в маркетинге и сбыте.ukмаркетингові дослідженняефективністьрезультативністьзбалансована система показників у маркетингу та збутіmarketing researchefficiencyeffectivenessbalanced scorecardмаркетинговые исследованияэффективностьрезультативностьсбалансированная система показчиков в маркетинге и сбытеМетодологічні аспекти оцінки ефективності маркетингових дослідженьArticle658.101.54