Кукоба, Володимир ПавловичГригор‘єв, Марко ВікторовичHryhoriev, Mark2024-02-162024-02-162023-06-09Григор‘єв М. В. Обґрунтування бізнес пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства : бакалавр. дипломна робота : 051, Економіка / Григор‘єв Марко Вікторович ; наук. керівник Кукоба В. П. ; КНЕУ ім Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління , Каф. бізнес-економіки та підприємництва . – Київ, 2023. -58с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42664У дипломній роботі теоретично узагальнюються та обґрунтовуються способи підвищення ефективності маркетингової діяльності. Робота розглядає поняття ефективного маркетингу , проводить аналіз маркетингової діяльності, проаналізовано динаміку та структуру витрат на підприємстві ТОВ «ОМНІ КОММУНІКЕЙШН» та пропонує способи для підвищення ефективності маркетингові діяльності на даному підприємства. The diploma work theoretically generalizes and substantiates methods of increasing the effectiveness of marketing activity. The work examines the concept of effective marketing, conducts an analysis of marketing activity, analyzes the dynamics and structure of costs at the LLC «OMNI COMMUNICATION» enterprise, and offers ways to increase the effectiveness of marketing activities at this enterprise.ukмаркетингуправліннябізнес- пропозиціяобґрунтування витратнововведенняпідвищення ефективностіmarketingmanagementbusiness proposalcost justificationinnovationefficiency improvementОбґрунтування бізнес пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємстваJustification of the business proposal to increase the efficiency of the enterprise’s marketing activitiesOther