Жемба, Алла ЙосипівнаZhemba, AllaЖемба, Алла ИосифовнаШергіна, Лідія АнтонівнаSherhina, LidiiaШергина, Лидия Антоновна2021-04-072021-04-072016-09Жемба А. Підходи щодо з’ясування змісту категорій «розвиток» та «сталий розвиток» / Алла Жемба, Лідія Шергіна // Наукова термінологія нового століття: теоретичні і прикладні виміри : матеріали Міжнар. наук. конф. (Рівне, 15–16 верес. 2016 р.) / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т вод. госп. та природокористування [та ін. ] ; [редкол.: Л. Малевич (відп. ред.) та ін.]. – Рівне : НУВГП, 2016. – С. 306–311. – На пошану професора Людмили Симоненко з нагоди 80-річного ювілею.978-966-327-324-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/35750Проаналізувавши зміст категорії «сталий розвиток», варто об’єднати в окремі групи різноманітні погляди представників наукового світу щодо тлумачення цього терміна, що дасть змогу зрозуміти зміст досліджуваного поняття та сформувати власне трактування категорії «сталий розвиток». Під сталим розвитком необхідно розуміти якісні та кількісні зміни, які сприяють одночасному зменшенню техногенного навантаження на навколишнє природне середовище та збільшенню рівня добробуту як окремо взятого індивіда, так і всього суспільства. After analyzing the meaning of the category "sustainable development", different views of academics regarding the interpretation of this term should be combined into separate groups, what would allow one to understand the investigated concepts better and to form a proper interpretation of the category "sustainable development". Sustainable development means quantitative and qualitative changes that contribute to the simultaneous reduction of environmental footprint and increasing the level of well-being of both individual and society as a whole.ukтермінтермінологіякатегорія «сталий розвиток»termterminology"sustainable development" categoryПідходи щодо з’ясування змісту категорій «розвиток» та «сталий розвиток»Approaches to understanding the meaning of the categories “development” and “sustainable development”Article82-96:502.335