Голіцин, Андрій МиколайовичHolitsyn, AndriiГолицын, Андрей Николаевич2024-03-292024-03-292023-04Голіцин А. М. Маркетингові інструменти цифрових технологій в діяльності підприємства / Голіцин А. М. // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 18–19 квіт. 2023 р. : в 2 т. / Нац. ун-т «Києво-Могил. акад.» [та ін.] ; [редкол.: В. В. Храпкіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : Вид. дім «Києво-Могил. акад.», 2023. – T. 2. – C. 155–158.978-966-518-814-8https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/43369ukцифрові технологіїцифровий маркетингстратегія цифрового маркетингурекламапошукова оптимізація (SEO)електронна комерціяаналітика данихМаркетингові інструменти цифрових технологій в діяльності підприємстваArticle339.138