Євдоченко, Олена ОлександрівнаЯковенко, В. П.2015-03-302015-03-302013-06-01Євдоченко О. О. Макротенденції розвитку глобального маркетингового середовища / О. О. Євдоченко, В. П. Яковенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 29. – С. 262-272.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6040Статтю присвячено актуальним питанням розвитку глобального маркетингового середовища, аналізу факторів впливу та визначенню основних макротенденцій. Увагу при дослідженні закцентовано на визначальних складових глобального середовища — політичній, економічній, соціальній та технологічній.This article is devoted to the topical issues of the global marketing environment, analysis of factors of influence and determination of basic macrotendencies. The article focuses on the main components of the global environment — political, economic, social and technological.В статье рассматриваются актуальные вопросы развития глобальной маркетинговой среды, проводится анализ факторов влияния и определение основных макротенденций. Внимание сакцентировано на главных составляющих глобальной среды — политической, экономической, социальной и технологической.ukглобальне маркетингове середовищеполітичне середовищеекономічне середовищесоціальне середовищетехнологічний розвитоктенденції розвитку глобального маркетингового середовищаglobal marketing environmentpolitical environmenteconomic environmentsocial environmenttechnological developmentdevelopment trend of global marketing environmentглобальная маркетинговая средаполитическая средаэкономическая средасоциальная средатехнологическое развитиетенденции развития глобальной маркетинговой средыМакротенденції розвитку глобального маркетингового середовищаArticle339.138