Лилик, Ірина Вікторівна2014-11-132014-11-132011-07Лилик І. Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 5-10.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5231Впровадження гендерної рівності та правил недискримінації відбувається через прийняття певних правил і норм об’єднаннями рекламістів та маркетологів. Міжнародні саморегулівні організації (СО) рекламної індустрії тісно співпрацюють з ЄС, приймаючи участь у підготовці розпоряджень та слідкуючи за їх дотриманням. У той же час визнається, що регулювання рекламної сфери має відбуватися через саморегулівні організації, оскільки на зміст, форму та метод подання рекламного матеріалу значною мірою впливають культурні смаки та відмінності у менталітетах націй. Те, що складає зміст прийнятного представлення жінок або чоловіків, може сильно змінюватися від однієї країни до іншої.ukОгляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в УкраїніArticle