Бєлявцев, М. І.Зайцева, А. М.2014-06-252014-06-252013-08-21Бєлявцев М. І. Особливості формування стратегій розвитку підприємств / М. І. Бєлявцев, А. М. Зайцева // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 233–242.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4040Проаналізовані маркетингові стратегії, визначені особливості та запропонована процедура процесу формування стратегії розвитку, що базується на системі прийняття маркетингових рішень згідно завданням росту потенціалу підприємств.Marketings strategies are аnalysed, certain features and procedure of forming process in strategy of development offered which is based on the system of acceptance marketings decisions in obedience to tasks growth of enterprises potential.Проанализованы маркетинговые стратегии, определены особенности и предложена процедура процесса формирования стратегии развития, которая базируется на системе принятия маркетинговых решений согласно задачам росту потенциала предприятий.ukмаркетингмаркетингові стратегіїстратегії розвиткумаркетингові рішенняпотенціал підприємстваmarketingmarketing strategystrategymarketing solutionspotential of the companyмаркетингмаркетинговые стратегиистратегии развитиямаркетинговые решенияпотенциал предприятияОсобливості формування стратегій розвитку підприємствArticle339.138