Шафалюк, Олександр КазимировичШафалюк, Александр Казимирович2017-09-122017-09-122009Шафалюк О. К. Вдосконалення методології маркетингу на базі закономірностей еволюції елементів систем споживання / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 186–198.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22080У роботі опрацьовано закономірності прогресу споживання у взаємозв’язку з розвитком особистості, визначено передумови організації ефективної взаємодії зі споживачами в маркетингових системах.ukЗакономірностіспоживанняспоживачмаркетингВдосконалення методології маркетингу на базі закономірностей еволюції елементів систем споживанняArticle658.893