Ремезь, Юлія БорисівнаДжваршеішвілі, Марія ЗазаївнаDzhvarsheishvilli, Mariia2025-01-132025-01-132024Джваршеішвілі М. З. Брендинг в маркетинговій діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Джваршеішвілі Марія Зазаївна ; наук. керівник Ремезь Ю. Б. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 67 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47907У дипломній роботі досліджено роль брендингу в маркетинговій діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи брендингу, його складові та значення. Досліджено загальну організаційно-економічну, маркетингову діяльность та брендингову стратегію підприємства ТОВ «УЯВИ!». Розроблено практичні рекомендації та напрями удосконалення брендингової стратегії в маркетинговій діяльності підприємства. The thesis examines the role of branding in the marketing activities of an enterprise. The theoretical foundations of branding, its components and significance are considered. The general organisational and economic, marketing activities and branding strategy of the enterprise «UYAVY!» LLC are studied. Practical recommendations and directions for improving the branding strategy in the marketing activities of enterprise.uk-UAбрендбрендингмаркетингперфоманс-маркетингпоказники ефективностіпозиціонуваннястратегіяbrandbrandingmarketingperformance marketingperformance indicatorspositioningstrategyБрендинг в маркетинговій діяльності підприємстваBranding in the marketing activities of an enterpriseOther