Лук’яненко, Дмитро ГригоровичLukianenko, D.Лукьяненко, Дмитрий ГригорьевичАнтонюк, Лариса ЛеонтіївнаAntoniuk, LarysaАнтонюк, Лариса ЛеонтьевнаБанщиков, Петро ГавриловичBanshchykov, РetroБанщиков, Пётр ГавриловичБарабась, Дмитро ОлександровичBarabas, DmytroБарабась, Дмитрий АлександровичВасилькова, Наталія ВолодимирівнаVasilkova, NataliaВасилькова, Наталия ВладимировнаВерденхофа, Ольга РоманівнаДроботюк, Ольга ВолодимирівнаІльницький, Денис ОлександровичIlnytskyi, DenysИльницкий, Денис АлександровичКаленюк, Ірина СергіївнаKalenyuk, IrynaКаленюк, Ирина СергеевнаКалита, Петро ЯковичКалита, Тарас ПетровичПаздрій, Віталій ЯрославовичPazdrii, VitaliiПаздрий, Виталий ЯрославовичПоручник, Анатолій МихайловичPoruchnyk, AnatoliiПоручник, Анатолий МихайловичСандул, Марія СтаніславівнаSandul, MariiaСандул, Мария СтаниславовнаСтрельник, Світлана ОлександрівнаStrelnyk, SvitlanaСтрельник, Светлана АлександровнаТурчанінова, Вікторія ЄвгеніївнаTurchaninova, VictoriaТурчанинова, Виктория ЕвгеньевнаФролова, Тетяна ОлександрівнаFrolova, TetianaФролова, Татьяна АлександровнаЦиркун, Олена ІгорівнаTsyrkun, OlenaЦиркун, Елена Игоревна2020-01-292020-01-292019Конкурентні моделі управління якістю вищої освіти у XXI столітті : монографія / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [Д. Г. Лук’яненко, Л. Л. Антонюк, Н. В. Василькова та ін.] ; за ред. д.е.н., проф. Д. Г. Лук’яненка та д.е.н., проф. Л. Л. Антонюк. – Київ : КНЕУ, 2019. – 380, [4] с.978–966–926–262–2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/32043У колективній монографії вчених ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Вищої школи менеджменту інформаційних систем(ISMA,Латвія) та представників Української асоціації досконалості та якості за результатам фундаментального дослідження «Глобальні імперативи конкурентоспроможності національних систем вищої освіти» систематизовано методологічні засади американської, європейської та японської моделей управління якістю вищої освіти. Узагальнено кращий світовий досвід функціонування національних систем вищої освіти, їх інструментарій та механізми управління. Досліджено закономірності та особливості маркетингового, акредитаційного та профорієнтаційного компонентів формування якості у вищій освіті. На основі моделі досконалості Європейського фонду управління якістю обґрунтовано комплексні пропозиції щодо стратегічних напрямів розвитку системи управління якістю вищої освіти в Україні. Призначена для керівників закладів вищої освіти та органів державного управління, дослідників, викладачів, студентів та широкого загалу читачів, які цікавляться питаннями конкурентоспроможності національних систем вищої освіти та її розвитком в Україні.ukКонкурентні моделі управління якістю вищої освіти у XXI століттіArticle378.014.6:005.6:005.332.4