Ларіна, Ярослава СтепанівнаКарпенко, Олександра ОлександрівнаKarpenko, Oleksandra2025-01-142025-01-142024Карпенко О. О. Маркетингова стратегія розвитку підприємства в умовах цифровізації : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Карпенко Олександра Олександрівна ; наук. керівник Ларіна Я. С. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 66 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47916Робота систематизує й узагальнює основні теоретичні та практичні інструменти розробки маркетингової стратегії розвитку підприємства ПрАТ «ВФ Україна» в умовах цифровізації . The paper systematizes and summarizes the main theoretical and practical tools for elaboration of a marketing strategy for the development of PJSC «VF Ukraine» in the context of digitalization.uk-UAмаркетингова стратегіярозвиток підприємствацифровізаціямаркетингові інструментиконкурентна перевагаінноваціїmarketing strategyenterprise developmentdigitalizationmarketing toolscompetitive advantageinnovationМаркетингова стратегія розвитку підприємства в умовах цифровізаціїMarketing strategy of enterprise development under conditions of digitalizationOther