Окландер, І. М.2017-09-132017-09-132009Окландер І. М. Форсайт як різновид маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку економічних систем / І. М. Окландер // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 318–327.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22096Стаття присвячена розвитку визначення Форсайту. Розглянуто сутність та зміст Форсайту. Формою його проведення визначено багатораундові опитування, в межах яких збирається необхідна інформація для прийняття рішень про стан і напрямки фінансування державою НДДКР.ukЕкономічна системанауково-технологічний розвитокмаркетингові дослідженняінноваційна системафорсайтФорсайт як різновид маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку економічних системArticle65.01