Гемма, М. Д.Hemma, M.2017-10-122017-10-122017Гемма М. Д. Удосконалення методологічних підходів щодо розрахунку вартості підготовки кваліфікованих працівників на виробництві / Гемма М. Д. // Соціально-трудові відносини: теорія і практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України ; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; Ін-т соц.-труд. відносин ; редкол.: А. М. Колот (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2017. – № 2. – С. 346–352.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22642Обґрунтовано методологічні підходи до розрахунку вартості підготовки кваліфікованих працівників на виробництві. Запропоновані методологічні підходи можуть бути використані для розрахунку нормативів фінансування навчальних закладів на виробництві з урахуванням специфіки підприємства. Введення нормативу фінансування в розрахунку на одного слухача з урахуванням інноваційної складової дозволить підвищити економічну зацікавленість навчальних закладів в рішенні задач підвищення якості професійного навчання працівників на виробництві.The purpose of this article is to consider the methodological approaches to calculating the cost of vocational on-the-job staff training of organizations in Ukraine. The proposed methodological approaches to calculating the cost of skilled personnel on-the-job training include list of costs which ensure stable development of the educational institution on innovative basis, increase investment in human capital. The methodological approaches can be used to calculate funding norms of educational institutions in the production of specific companies. Introduction of the funding norm per person is based on innovative component that will improve the economic interest of educational institutions in solving problems to improve the quality of vocational on-the-job staff training. These methodological approaches allow to introduce elements of competition and responsibility for the quality of vocational training.Обоснованы методологические подходы к расчету стоимости подготовки квалифицированных работников на производстве. Предложенные методологические подходы могут быть использованы для расчета нормативов финансирования учебных заведений на производстве с учетом специфики предприятия. Введение норматива финансирования в расчете на одного слушателя с учетом инновационной составляющей позволит повысить экономическую заинтересованность учебных заведений в решении задач повышения качества профессионального обучения работников на производстве.ukпрофесійне навчання персоналу на виробництвівартість навчаннякваліфіковані працівникиcost of trainingskilled personnelпрофессиональное обучение персонала на производствестоимость подготовкиквалифицированные работникиУдосконалення методологічних підходів щодо розрахунку вартості підготовки кваліфікованих працівників на виробництвіImprovement of methodological approaches to calculating the cost of skilled personnel on-the-job trainingУсовершенствование методологических подходов относительно расчета стоимости подготовки квалифицированных работников на производствеArticle377.3:331.361