Таран, А. С.Осадча, Т. А.2023-05-302023-05-302023-03Таран А. С. Розвиток внутрішнього туроперейтингу, розробка екскурсій з використанням геоінформаційних систем [Електронний ресурс] / Таран А. С., Осадча Т. А. // Туризм в Україні: виклики та відновлення : зб. матеріалів Міжнар. турист. форуму, 21–22 берез. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 23–25. – Назва з титул. екрану.978-966-926-440-4https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/40232У цій статті ми розглянемо розвиток внутрішнього туроперейтингу. Сучасні тенденції світового туристичного ринку вимагають наявність багатоманітних тематичних турів, що сприятиме розвитку специфічного бізнесу — туроперейтингу. Туропрейтинг — вид туристичного бізнесу з проектування та комплектації турів із послуг, які надають інші суб’єкти туристичної діяльності (транспортування, тимчасове розміщення, харчування, екскурсійні, розважальні, лікувально-оздоровчі та інші послуги). Геоінформаційна система (ГІС) — сучасн комп’ютерна технологія, що дозволяє поєднати модельне зображення території (електронне відображення карт, схем, космоаерозображень земної поверхні) з інформацією табличного типу (різноманітні статистичні дані, списки, економічні показники тощо). Також, під геоінформаційною системою розуміють систему управління просторовими даними та асоційованими з ними атрибутами.ukтуроперейтингрозробка екскурсійгеоінформаційні системиРозвиток внутрішнього туроперейтингу, розробка екскурсій з використанням геоінформаційних системArticle