Апчел, Ольга СергіївнаAnchel, OlhaАнчел, Ольга Сергеевна2016-05-252016-05-252008-03Апчел О. С. Використання ціннісного підходу в управлінні операційною системою підприємства / О. С. Апчел // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 8–10.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/17774Розглянуто особливості концепції управління цінністю споживача як підходу до підвищення ефективності виробництва. Визначено механізми управління операційною системою. конкурентоспроможного підприємства.The features of the concept of the customer value management as an approach to improving production efficiency are examined. The mechanisms of operations system management of competitive enterprise are determined.ukВикористання ціннісного підходу в управлінні операційною системою підприємстваArticle658.5