Антонченко, Мирослава Юріївна2014-06-232014-06-232013-08-09Антонченко М. Ю. Методи визначення вартості бренду / М. Ю. Антонченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 61–70.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3988Бренд — комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.Хоча він широко використовується в маркетингу та рекламі, але тим не менше, є фінансовим поняттям. В статті визначено методи розрахунку вартості бренду, проаналізовано їх переваги та недоліки.Brand is a complex of concepts that summarize the way people thought about the relevant product, service, company or person. Although it is widely used in marketing and advertising, but nevertheless it is a financial concept. The article deals with the methods of calculating the value of the brand, analyzes their advantages and disadvantages.Бренд — термин, символизирующий комплекс информации о компании, продукте или услуге. Хотя широко используется в маркетинге и рекламе, но, тем не менее, это финансовое понятие. В статье рассмотрены методы расчета стоимости бренда, проанализированы их преимущества и недостатки.ukбрендсила брендувартість брендуроялтікапітал брендуbrandbrand powerbrand valueroyaltybrand capitalбрендсила брендастоимость брендароялтикапитал брендаМетоди визначення вартості брендуArticle339.138