Зимбалевська, Юлія ВікторівнаРоюк, Ксенія ОлександрівнаRoiuk, Kseniia2025-01-172025-01-172024Роюк К. О. Екологічний маркетинг та особливості його застосування в ринковій діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Роюк Ксенія Олександрівна ; наук. керівник Зимбалевська Ю. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 58 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48057У роботі досліджено стратегічне значення екологічного маркетингу для ПрАТ «Оболонь» в умовах зростаючої екологічної свідомості споживачів. Проаналізовано позитивні тенденції, а також виявлено недоліки, зокрема, низьку ефективність реклами. Запропоновані стратегії розвитку екологічного маркетингу, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії, з урахуванням росту екологічної свідомості споживачів. The strategic importance of environmental marketing for «Obolon» in the context of growing environmental awareness of consumers is investigated. Positive trends are analyzed, and shortcomings are identified, in particular, the low effectiveness of advertising. Strategies for the development of environmental marketing aimed at increasing the competitiveness and profitability of the company, taking into account the growth of environmental awareness of consumers, are proposed.uk-UAекологічний маркетингекономічна ефективністьуправління діяльністюпідприємствогосподарська та маркетинговадіяльність environmental marketingeconomic efficiencybusiness managemententerprisebusiness and marketing activityЕкологічний маркетинг та особливості його застосування в ринковій діяльності підприємстваEnvironmental marketing and features of its application in the market activity of the enterpriseOther