Лавріненко, Олена ВалеріївнаДідоренко, Вероніка ІгорівнаDidorenko, Veronika2024-12-022024-12-022024-06-10Дідоренко В. І. Конкурентні маркетингові стратегії міжнародного бізнесу : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Дідоренко Вероніка Ігорівна ; наук. керівник Лавріненко О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. фінансів. – Київ, 2024. –92 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47178Бакалаврська робота складається з двох частин. Перша частина надає огляд конкурентного середовища, класифікує конкурентні маркетингові стратегії та визначає роль маркетингу в їх реалізації. Друга частина аналізує стратегії міжнародних компаній, зосереджуючись на Red Bull, включаючи вплив проекту «Stratos». У кінці робота підсумовує висновки дослідження компанії Red Bull. Bachelor thesis comprises two parts. The first part gives an overview of the competitive environment, classifies competitive marketing strategies, and defines marketing's role in their implementation. The second part analyzes international companies' strategies, focusing on Red Bull, including the «Stratos» project's impact. The thesis concludes with a final report summarizing Red Bull's research findings.uk-UAуправлінняконкурентоспроможністьдіяльність підприємствакондитерська галузьліквідністьрентабельністьсompetitivenessassessment of financial conditioncompetitive strategymarketing analysisprofitabilityКонкурентні маркетингові стратегії міжнародного бізнесуCompetitive marketing strategies of international businessOther