Ажаман, І. А.2017-10-022017-10-022009Ажаман І. А. Практика формування товарного асортименту для сільськогосподарського підприємства / І. А. Ажаман // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Беляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України. – С. 141–146.978-966-483-245-5https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22463В статті на прикладі аграрного підприємства на базі використання методів ABC-аналізу та XYZ-аналізу розроблені пропозиції щодо формування ефективної з маркетингової точки зору асортименту.ukмаркетингуправліннясільськогосподарське підприємствотоварний асортиментАВС-аналізXYZ-аналізmarketingmanagementagricultural enterprisecommodity assortmentAВС-analizXYZ-analizПрактика формування товарного асортименту для сільськогосподарського підприємстваArticle631.1.027