Юрчук, ВолодимирYurchuk, Volodymyr2023-03-102023-03-102022-10Юрчук В. Методика визначення реагування споживача на зміну цін [Електронний ресурс] / Юрчук Володимир // Економіка підприємства: теорія і практика : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 жовт. 2022 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: І. Рєпіна (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 288–292. – Назва з титул. екрану.978-966-926-423-7https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39553Досліджено, що озвиток ринкових відносин в економіці України вимагає від підприємницьких структур більш глибокого вивчення попиту споживачів, в тому числі їхнього реагування на зміну цін. It has been studied that the development of market relations in the economy of Ukraine requires a deeper study of consumer demand, including their response to price changes, from business structures.ukцінаспоживачіpriceconsumersМетодика визначення реагування споживача на зміну цінMethod of determining the response of the consumer for price changeArticle