Шергіна, Лідія АнтонівнаШергина, Лидия АнтоновнаСавощенко, О. О.2016-04-062016-04-062015Шергіна Л. А. Аспекти соціальної відповідальності бізнесу у конфліктні часи / Л. А. Шергіна, О. О. Савощенко // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 4. – С. 47–52. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/16386У статті визначено сутність соціальної відповідальності бізнесу. Розглянуто особливості поведінки компанії та її соціальної відповідальності у конфліктні часи. Визначено основні стратегії поведінки бізнесу в умовах конфлікту.The article explains the purpose of the social responsibility of company. The paper contains the overview of the main ways of company’s behavior in the conflict time. The article states the main strategies of company’s behavior during the conflict.В статье определено значение социальной ответственности бизнеса. Рассмотрены особенности поведения компании и ее социальной ответственности в конфликтное время. Определены основные стратегии поведения бизнеса в условиях конфликта.ukсоціальна відповідальність бізнесуконфлікткорпоративна культураконфліктний менеджментволонтерствоsocial responsibility of the companyconflictcorporate culturecorporate managementvolunteeringсоциальная ответственность бизнесаконфликткорпоративная культуракорпоративный менеджментволонтерствоАспекти соціальної відповідальності бізнесу у конфліктні часиAspects of social responsibility of business in conflict timesАспекты социальной ответственности бизнеса в конфликтное времяArticle338.23:330.131