Колотова, Н. Б.2016-09-132016-09-132015Колотова Н. Б. Сфери застосування краудсорсингу в автомобілебудуванні: прогресивний досвід / Н. Б. Колотова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 236–243.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19298У статті досліджено спектр управлінських задач промислового підприємства, що можна розв’язати за допомогою краудсорсингу. Наведено прогресивний досвід застосування краудсорсингу більшої частини спектру управлінських завдань підприємств автомобілебудування. Розглянуто український приклад «народного фінансування» Na — Starte — проект під назвою «Dream motors. Доступний український електромобіль», який підтверджує ефективність використання краудсорсингу як інструмента маркетингу відносин.In the article investigated the spectrum management tasks of industrial enterprises, which can be solved with the help of crowdsourcing. In the article is considered progressive experience in activity of enterprises of motor industry of the use of crowdsourcing. Ukrainian crowdfunding project «Dream motors. Accessible Ukrainian electromobile» confirms efficiency of the use of crowdsourcing as an instrument of marketing of relations.В статье исследован спектр управленческих задач промышленного предприятия, которые можно решить с помощью краудсорсинга. Приведен прогрессивный опыт использования краудсорсинга в деятельности предприятий автомобилестроения. Рассмотрен украинский пример «народного финансирования» Na — Starte — проект под названием «Dream motors. Доступный украинский электромобиль», который подтверждает эффективность использования краудсорсинга как инструмента маркетинга отношений.ukінструментарій маркетингу відносинкраудсорсингкраудфандінгinstruments of marketing of relationscrowdsourcingcrowdfundingинструментарий маркетинга отношенийкраудсорсингкраудфандингСфери застосування краудсорсингу в автомобілебудуванні: прогресивний досвідArticle339.138