Галахова, Тетяна ОлексіївнаМарцун, Дарина ОлександрівнаMartsun, Daryna2025-01-202025-01-202024Марцун Д. О. Креативно-інноваційний менеджмент міжнародних компаній (на прикладі Inter IKEA Systems B.V.) : бакалавр. диплом. робота : 076, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Марцун Дарина Олександрівна ; наук. керівник Галахова Т. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. менеджменту. – Київ, 2024. – 87 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48109Дипломна робота аналізує теоретичні основи та принципи креативного й інноваційного менеджменту в міжнародних компаніях на прикладі Inter IKEA Systems B.V. Автор досліджує, як ці управлінські практики сприяють глобальному успіху та конкурентній перевазі компанії. Дослідження охоплює структури та стратегії, що використовуються Inter IKEA Systems B.V. для підтримки інновацій і креативності у своїй діяльності. Значна увага приділяється ролі лідерства, організаційної культури та стратегічного планування в просуванні інновацій у компанії. Робота включає детальний аналіз підходів Inter IKEA Systems B.V. до управління креативними процесами - від генерації ідей до їх реалізації, та оцінює ефективність цих практик у досягненні бізнес-цілей. Через це дослідження автор визначає загальні характеристики успішних практик креативного й інноваційного менеджменту, які можна застосувати до інших міжнародних компаній. На основі отриманих результатів автор формулює рекомендації для інших міжнародних компаній, що прагнуть покращити свої креативні та інноваційні управлінські практики. The thesis analyzes the theoretical foundations and principles of creative and innovative management within international companies, using Inter IKEA Systems B.V. as a case study. The author examines how these management practices contribute to the company's global success and competitive edge. The research delves into the frameworks and strategies employed by Inter IKEA Systems B.V. to foster innovation and creativity across its operations. A significant portion of the study is dedicated to understanding the role of leadership, organizational culture, and strategic planning in promoting innovation within the company. The thesis includes a detailed analysis of Inter IKEA Systems B.V.'s approach to managing creative processes, from idea generation to implementation, and evaluates the effectiveness of these practices in achieving business objectives. Through this research, the author identifies common characteristics of successful creative and innovative management practices that can be applied to other international companies. Based on the findings, the author formulates recommendations for other international companies seeking to enhance their creative and innovative management practices.uk-UAІнноваційний менеджменткреативний менеджментстратегічне управління компанієюкорпоративна культура компаніїкращі бізнес-практикиміжнародний бізнесInnovative managementcreative managementstrategic management of the companycorporate culture of the companybest business practicesinternational businessКреативно-інноваційний менеджмент міжнародних компаній (на прикладі Inter IKEA Systems B.V.)Creative and innovative management of international companies (on the example of Inter IKEA Systems B.V.)Other