Примак, Тетяна Олександрівна2014-10-232014-10-232010-11Примак Т. Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні / Тетяна Примак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 29–35.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5094Формування поведінки споживачів з допомогою реклами на основі використання основних соціально-комунікативних технологій і психологічних прийомів у створенні рекламних звернень є одним з основних завдань креаторів. Це, з одного боку, є агресивною політикою підприємств стосовно споживачів, а з іншого - необхідна умова існування будь якої організації. Метою статті є презентація результатів дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні вітчизняної реклами та тієї, що по дається на українських рекламо носіях іноземними компаніями з урахуванням адаптації її до українського ринку за період 2003-2010 рр.ukДослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в УкраїніArticle339.13:334