Скибінська, З. М.Skybinska, Z.Скыбинская, З. М.2016-10-252016-10-252007-01-22Скибінська З. М. Засоби радіопротекції: необхідність торгівлі та здійснення маркетингу / З. М. Скибінська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 282-293.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19977В статті подано класифікацію засобів радіаційного захисту, а саме внутрішньої та зовнішньої радіопротекції, на основі якої обґрунтовано необхідність торгівлі радіопротекторними товарами та здійснення їх маркетингу. Обґрунтовано необхідність використання засобів радіаційного захисту. Розглянуто концепцію раціонального харчування та місце в ньому продуктів харчування радіопротекторної дії. Проаналізовано динаміку кількості санаторіїв та закладів відпочинку, де проходять реабілітацію постраждалі від радіаційного опромінення та можливість використання маркетингу у розвитку санаторно-курортного лікування. Здійснено порівняння динаміки виробництва дитячих пальт з натурального та штучного хутра в Україні, на основі якого з’ясовано стійку тенденцію до скорочення обсягів виробництва пальт із натурального сировини, яка здатна виконувати роль зовнішнього радіопротектора. З’ясовано нестачу маркетингової діяльності на ринку радіопротекторних товарів.ukрадіаціямаркетингзасоби радіопротекціїЗасоби радіопротекції: необхідність торгівлі та здійснення маркетингуArticle339.138:339.13