Поперечний, С. І.Сендецька, С. В.Скибінський, О. С.2016-02-192016-02-192001-05Поперечний С. І. Формування цін у вертикальних маркетингових системах молокопродуктових підкомплексів АПК / С. І. Поперечний, С. В. Сендецька, О. С. Скибінський // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 136–137. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/14394ukФормування цін у вертикальних маркетингових системах молокопродуктових підкомплексів АПКArticle