Поручник, Анатолій МихайловичАнтонюк, Катерина ВікторівнаAntoniuk, KaterynaАнтонюк, Екатерина Викторовна2023-01-042023-01-042008-02-06Антонюк К. В. Структурно-функціональні фактори розвитку міжнародного ринку туристичних послуг : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Антонюк Катерина Вікторівна ; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ, 2008. – 21 c.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/38723Дисертаційна робота присвячена дослідженню структурно-функціональних факторів розвитку міжнародного ринку туристичних послуг за умов глобалізації. Значну увагу приділено теоретичним основам формування та функціонування світового ринку послуг, систематизації класифікації послуг та дослідженню характеру, масштабів та новітніх тенденцій розвитку міжнародного туристичного ринку, визначенню особливостей його регулювання. У дисертації проаналізовано структурно-функціональні зміни на міжнародному ринку туристичних послуг, визначено роль та місце України у міжнародних туристичних процесах, обґрунтовано сучасний механізм підвищення конкурентоспроможності національної туристичної галузі. The dissertation is devoted to the investigation of structural-functional factors of international tourist market services development under conditions of globalization. A great importance is given to the theoretical basis of world market services formation and functioning, to the systematization of services classification and to the investigation of the nature, scales and modern trends in international tourist market development, to the definition peculiarities of its regulation. The dissertation has analysed structural-functional changes in the international tourist services market, defined the part and the place of Ukraine in international tourist process based modern ways of the growth of our national tourist industry competitiveness. Диссертационная работа посвящена исследованию структурно-функциональных факторов развития международного рынка туристических услуг в условиях глобализации. Значительное внимание в работе уделено теоретическим основам формирования и функционирования мирового рынка услуг. Рассматриваются современные подходы к таким ключевым определениям, как «услуга» и «международный рынок туристических услуг», раскрыто их авторское толкование. Предлагается также систематизированная на основе современной литературы классификация услуг, которая сокращает количество групп и отвечает международной практике их учета.ukпослугатуристична послугатуристичний продуктміжнародний ринок туристичних послугфактори розвитку туризмутуристичні потокитуристичні процеситуристичний кластерrонкурентоспроможність туристичної галузіservicetourist servicetourist producttourist marketinternational market of tourist servicestourism development factorstourist movementstourist processtourist clustercompetitiveness of tourist industryуслугатуристическая услугатуристический продуктмеждународный рынок туристических услугфакторы развития туризматуристические потокитуристические процессытуристический кластерконкурентоспособность туристической отраслиСтруктурно-функціональні фактори розвитку міжнародного ринку туристичних послугStructural-functional factors of development of international market of tourist servicesСтруктурно-функциональные факторы развития международного рынка туристических услугOther339.13.01:338.48